FIZJOplus
+48 602 630 312
fizjoplus@obrzeki.waw.pl

Regulamin sklepu

1.         Sklep internetowy

1.1.     Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się na stronie internetowej dostępnej pod adresem internetowym www.obrzeki.waw.pl (dalej jako „Sklep”) przez konsumenta, w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa (dalej również jako „Klient”).

1.2.     Sklep jest prowadzony jest przez Agnieszkę Roszczypała (NIP: 739-313-95-13) zarejestrowaną przez Ministra Gospodarki w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą FIZJOplus Agnieszka Roszczypała (NIP: 739-313-95-13) – dalej jako „Sprzedawca

1.3.     Adresem przedsiębiorstwa Sprzedawcy jest ul. Berensona 17F, 03-287 Warszawa.

1.4.     Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy:
a)         pocztą elektroniczną pod adresem: sklep@obrzeki.waw.pl
b)         telefonicznie pod numerem: 602 630 312

1.5.     Sklep umożliwia Klientom składanie na odległość zamówień na produkty. Przeznaczony jest dla osób fizycznych mających pełną zdolność do czynności prawnych. Aby w pełni korzystać z funkcjonalności Sklepu i dokonywać zakupów konieczna jest rejestracja w Sklepie i akceptacja zasad korzystania z Sklepu określonych w tym Regulaminie. Zabronione jest wprowadzanie przez Klienta do Sklepu treści o charakterze bezprawnym. Klient może w każdym czasie zrezygnować z korzystania ze Sklepu składając oświadczenie Sprzedawcy.

1.6.     W celu prawidłowego korzystania ze Sklepu Klient powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi: przeglądarka Internet Explorer w wersji co najmniej 6.0 lub Firefox w wersji co najmniej 30, monitor o rozdzielczości minimum 1024×768, włączona obsługa Cookies i Java Script oraz aktywnym adresem poczty elektronicznej.

1.7.     Sklep zapisuje na komputerze Klienta pliki cookies (ciasteczka), używane do przechowywania w nich informacji dla potrzeb funkcjonalności. Szczegóły opisane zostały w Polityce Cookies dostępnej [tutaj]

1.8.     Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym może przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.

2.         Składanie zamówienia

2.1.     Sprzedawane produkty są nowe i wolne od wad.

2.2.     Właściwości produktów oraz ich ceny w złotych są każdorazowo wskazane w informacji o produkcie, która jest dostępna w ramach Sklepu.

2.3.     Zwracamy uwagę, że dostępne w Sklepie wyroby stanowią wyroby medyczne, których prawidłowy dobór wymaga konsultacji z lekarzem specjalistą. Dotyczy to m.in. dobru klasy kompresji oraz rozmiaru wyrobów uciskowych. Sprzedawca świadczy usługi medyczne w tym porady specjalistyczne ( mowa tu o doborze rozmiaru, a klasę kompresji powinien zalecić lekarz).

2.4.     Zamówienia Klientów są przyjmowane poprzez Sklep, a także pocztą elektroniczną pod adresem sklep@obrzeki.waw.pl. Po złożeniu zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

2.5.     Złożenie zamówienia poprzez Sklep jest możliwe dla zarejestrowanych Klientów Sklepu oraz dla Klientów niezarejestrowanych po wypełnieniu elektronicznego formularza. Proces składania zamówienia kończy się wyraźną akceptacją przez klienta wszystkich parametrów i warunków składanego zamówienia.

2.6.     Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty:
a)         przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy nr 72 1140 2004 0000 3102 7957 9402 – przedpłata
b)         płatność on-line za pośrednictwem systemu PayU lub PayPal (informujemy, że płatność PayPal wymaga posiadania konta w tym systemie oraz, że przy korzystaniu z płatności PayPal pobierana jest prowizja w wysokości 3% kwoty dokonywanej płatności)
c)         płatność przy odbiorze: należność pobiera doręczyciel, kurier lub

Klient uiszcza opłatę w Paczkomacie (informujemy, że nie wszystkie Paczkomaty realizują usługę płatności przy odbiorze – dostępność tej funkcji należy sprawdzić przed wybraniem Paczkomatu)

2.7.     Składając zamówienie Klient wybiera sposób dostawy lub odbioru produktu spośród opcji dostępnych w momencie składania zamówienia, które różnią się kosztami i szacunkowym czasem biegu przesyłki.

2.8.     Dostępność poszczególnych sposobów jest uzależniona od rozmiarów, masy oraz wartości produktów zamawianych w ramach jednego zamówienia. Zamówienia sprzętu do presoterapii wysyłane są przesyłką ubezpieczoną, a koszt ubezpieczenia wliczony jest w opłatę.

2.9.     Klient ponosi koszt dostawy produktów objętych zamówieniem zgodnie z wybraną przy składaniu zamówienia opcją dostawy według cennika dostawy obowiązującego w momencie składania zamówienia. Gdy suma cen produktów objętych jednym zamówieniem przekracza 600 zł dostawa jest realizowana na koszt Sprzedawcy.

2.10.  Do każdego zamówienia wystawiany i dołączany jest paragon fiskalny. Na wyraźne życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT.

2.11.  Możliwe jest zamówienie produktów i wysłanie przesyłki na adres osoby trzeciej po dokonaniu przez Klienta zapłaty w formie przedpłaty. W takiej sytuacji świadczenie Sprzedawcy jest realizowane na zlecenie Klienta na rzecz wskazanej osoby trzeciej. Jednocześnie w takiej sytuacji Klient upoważnia osobę trzecią od odbioru zamówionych produktów.

3.         Realizacja zamówienia

3.1.     Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a)         w przypadku zamówień płatnych przelewem bankowym – w chwili zaksięgowania przelewu stanowiącego płatność na rachunku bankowym Sprzedawcy;
b)         w przypadku zamówień płatnych za pośrednictwem PayU albo PayPal – po otrzymaniu potwierdzenia o dokonaniu płatności wygenerowanego przez system PayU albo PayPal;
c)         w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

3.2.     Standardowy termin realizacji zamówienia od momentu rozpoczęcia realizacji do momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi wynosi do 3 dni robocze. Odmienne terminy realizacji są każdorazowo wskazane w opisie produktu.

3.3.     Całkowity czas od momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi do momentu podjęcia przez przewoźnika próby doręczenia jest uzależniony od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.

3.4.     W przypadku długotrwałej niedostępności produktów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego dalszej realizacji.

4.         Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

4.1.     Zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni od dnia objęcia zakupionej rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie na adres pocztowy Sprzedawcy albo adres poczty elektronicznej sklep@obrzeki.waw.pl Sprzedawcy, oświadczenia przed jego upływem.

4.2.     Za pośrednictwem Sklepu sprzedawane są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W stosunku do takich rzeczy zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy z ww. przyczyny jest każdorazowo zawarta w opisie produktu wykonywanego na zamówienie.

4.3.     Za pośrednictwem Sklepu sprzedawane są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W stosunku do takich rzeczy zgodnie art. art. 38 pkt 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu rzeczy. Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy z ww. przyczyny jest każdorazowo zawarta w opisie produktu.

4.4.     Dla skorzystania z prawa odstąpienia od umowy konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy lub złożyć to oświadczenie w każdy inny zgodny z przepisami prawa sposób.

4.5.     Pouczenie o odstąpieniu od umowy oraz Formularz odstąpienia od umowy są dostępne [tutaj]

4.6.     Klient w związku ze skorzystaniem z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy.

5.         Reklamacje

5.1.     Klient ma prawo skorzystać z rękojmi za wady rzeczy lub z gwarancji udzielonej przez producenta. Skorzystanie z jednego z uprawnień nie wyłącza skorzystania z drugiego.

5.2.     Klient może składać reklamacje dotyczące wad sprzedanych produktów oraz działania Sklepu:
a)         pocztą elektroniczną na adres sklep@obrzeki.waw.pl
b)         w formie pisemnej na adres FIZJOplus Agnieszka Roszczypała , ul. Berensona 17F, 03-287 Warszawa

5.3.     W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji w treści reklamacji prosimy wskazać:
a)         imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta,
b)         datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji (złożenia zamówienia w sklepie),
c)         przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,
d)         wskazanie przyczyny składania reklamacji oraz opisanie okoliczności stwierdzenia wady

e)          podanie numeru otrzymanego wraz z towarem paragonu lub faktury

5.4.     Sprzedawca udzieli Klientowi odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje nie będą wystarczające do pełnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca odpowiadając na taką reklamację wskaże składającemu reklamację elementy niezbędne do jej pełnego rozpatrzenia.

5.5.     W sytuacji, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga bezpośredniego kontaktu z produktem, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta, który złożył reklamację.

5.6.     Sprzedawca odpowiada na reklamację w takiej formie, w jakiej została ona do niego skierowana, chyba, że Klient wyraźnie zażąda innej formy odpowiedzi.

6.         Postanowienia końcowe

6.1.     Prawem właściwym dla umów zawieranych ze Sprzedawcą jest prawo polskie.

6.2.     Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszego regulaminu jest sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

6.3.     Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza praw konsumenta, wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, które nie mogą być zmienione ani uchylone w drodze umowy.

6.4.     Treści zawarte na stronach internetowych Sklepu podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawem autorskim i prawach pokrewnych. Korzystanie z treści opisów produktów, fotografii wymaga zgody uprawnionych podmiotów. Znaki towarowe, do których uprawnienia służą podmiotom trzecim podmiotów trzecich zostały użyte na stronach Sklepu wyłącznie w celu informowania o dostępnych produktach opatrzonych tymi znakami.